Dokładamy wszelkich starań, żeby wszystkie zakupy były udane. Może się jednak zdarzyć, że zakup nie spełni Twoich oczekiwań i postanowisz go zwrócić lub zgłosić reklamację. Na tej stronie znajdziesz informacje o tym w jaki sposób możesz zwrócić lub zareklamować produkt.
Zwroty
Jeżeli kupiłeś produkt jako konsument, możesz odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia doręczenia paczki.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład jako pismo wysłane pocztą, wiadomość wysłana e-mailem lub podczas rozmowy telefonicznej):
- mailowo na adres sklep@redin.com.pl;
- telefonicznie pod numerem +48 515 446 110,
- listownie na adres TREC NUTRITION sp. z o.o. ul. Szkolna 29, 95-054 Ksawerów.
Możesz skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin odstąpienia od umowy wystarczy, że wyślesz informację dotyczącą zwrotu przed upływem 30-dniowego terminu.
Polityka zwrotu dotyczy każdego:
- konsumenta, tj. osoby fizycznej dokonującej z nami czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową albo
- osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dotyczy umów zawartych od 01.01.2023 r.).
Zwrot pieniędzy
W przypadku zwrotu towaru w terminie 30 dni (odstąpienia od umowy) zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdy przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Reklamacje
Jeżeli produkt, który zamówiłeś nie jest zgodny z umową, możesz złożyć reklamację w dowolnej wybranej przez siebie formie:
- mailowo na adres sklep@redin.com.pl,
- telefonicznie pod numerem +48 515 446 110
- listownie na adres TREC NUTRITION sp. z o.o. ul. Szkolna 29, 95-054 Ksawerów,
- z wykorzystaniem interaktywnego formularza.
Składając reklamację opisz dokładnie na czym polega niezgodność towaru z umową.
Pamiętaj, aby nas poinformować o:
- dacie zawarcia umowy (złożenia zamówienia),
- numerze zamówienia, o ile je znasz,
- tym, kiedy niezgodność towaru z umową powstała albo została przez Ciebie wykryta,
- Twoich żądaniach co do sposobu rozwiązania reklamacji.
Możesz żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową. Możemy dokonać wymiany, gdy żądasz naprawy lub dokonać naprawy, gdy żądasz wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla nas. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla nas, możemy odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
Jeżeli towar jest niezgodny z umową, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy po spełnieniu warunków określonych w przepisach.
Gdybyś miał pytania dotyczące procesu reklamacji, skontaktuj się z nami. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.